កម្មវិធីបញ្ចប់
  មានបញ្ហា?​ ទាក់ទងមក +855 92 92 1000

កម្រងសំណួរ&ចម្លើយ

កម្រងសំណួរ&ចម្លើយ

មុនពេលអ្នកចុះឈ្មោះ

  1. What is an Online Property Showcase?
    The Property Showcase is Realestate.com.kh’s exclusive event to bring the best deals on the hottest projects and under market value resale properties to our clients.
  2. When is the Online Property Showcase?
    The Online Property Showcase will run from June 16 (Friday) 10:00AM to June 17 (Saturday) 23:59 GMT +7.
  3. Is joining the Online Property Showcase free of charge?
    Yes, registering to attend the event in person or online is free of charge
  4. Do I need to register to secure a discount in the Online Property Showcase?
    Yes, an account is required to secure the exclusive discount in the Online Property Showcase.
  5. Will I be able to get the same discounts after the Online Property Showcase?
    No, the special discounts for the Online Property Showcase will only be available during the event period from June 16 (Friday) 10:00AM to June 17 (Saturday) 23:59 GMT +7.
  6. តើអ្នកណាខ្លះដែលមានសិទ្ធិចូលរួមព្រឹត្តិការណ៍នេះ?
    All buyers are eligible: Cambodians, expatriates, and even buyers located abroad can directly own property. Hence, the same groups are eligible to claim a limited-time discount.

អ្នកអភិវឌ្ឍន៍ និងការបញ្ចុះតម្លៃ

  1. How many projects and resale properties will be on offer?
    A very limited number of units from up to 6 developers, and only up to 25 completed properties under market value.

ជំនួយផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ និងច្បាប់

  1. Are there financial loans available ?
    ប្រសិនបើអ្នកមានចំណាប់អារម្មណ៍​ក្នុងការទទួលបាននូវសេវាកម្មកម្ចី ពួកយើងនឹងទាក់ទងជូនអ្នកភ្លាមៗបន្ទាប់ ពីអ្នកធ្វើការកក់ទុកនូវអចលនទ្រព្យណាមួយ ។ យើងក៏ណែនាំឱ្យអ្នកពិភាក្សាជាមួយម្ចាស់គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ព្រោះ ជូនកាលគម្រោងទាំងនេះអាចមានហិរញ្ញប្បទានផ្ទាល់ខ្លួនជូនទៅដល់អតិថិជន ។

ដំណើរការកក់

  1. តើខ្ញុំអាចធ្វើការកក់តាមរយៈលេខទូរសព្ទបានដែរឬទេ?
    Yes, Realestate.com.kh can assist and make a reservation on your behalf, please call us: +855 92 92 1000.
  2. តើខ្ញុំអាចធ្វើការកក់ប្រាក់បានទេបន្ទាប់ពីព្រឹត្តិការណ៍នេះចប់?
    ទេគឺមិនបានទេ...ការកក់នឹងមិនត្រូវទទួលទៀតទេនៅពេលព្រឹត្តិការណ៍បញ្ចប់ ។
  3. ចុះបើខ្ញុំមិនទិញបន្ទាប់ពីបង់ថ្លៃកក់រួច?
    ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនពេញចិត្តទិញនោះទេ លោកអ្នកអាចដកប្រាក់កក់របស់លោកអ្នកវិញបាន ។ ដើម្បីអាចដក យកប្រាក់កក់វិញ សូមជូនដំណឹងមកយើងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរមុនកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់នៃការបញ្ចុះតម្លៃ (១៤ ថ្ងៃបន្ទាប់ពីព្រឹត្តិការណ៍លក់អចលនទ្រព្យបញ្ចប់) ដោយធ្វើការផ្ញើសារទៅកាន់អ៊ីម៉ែល info@realestate.com.kh
  4. តើមានអ្វីកើតឡើងបន្ទាប់ពីខ្ញុំបង់ប្រាក់កក់រួច?
    Realestate.com.kh will connect you with the agent after your booking to progress through the purchase process. You may expect to be contacted by the agent within the event’s time frame. If you do not receive any updates from the agent, kindly contact us immediately via email: info@realestate.com.kh or via our number: +855 92 92 1000.
  5. តើខ្ញុំអាចយកថ្លៃកក់របស់ខ្ញុំទៅឱ្យអ្នកផ្សេងប្រើប្រាស់បានទេ?
    ត្រឹមត្រូវ គឺអាស្រ័យទៅលើកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយក្រុមហ៊ុនអភិវឌ្ឍន៍គម្រោង
  6. តើខ្ញុំអាចប្តូរទៅយូនីតផ្សេងបន្ទាប់ពីការកក់របស់ខ្ញុំត្រូវបានបង់ទេ?
    Yes, upon availability.
  7. តើខ្ញុំអាចធ្វើការកក់ប្រាក់បានទេបន្ទាប់ពីព្រឹត្តិការណ៍នេះចប់?
    ក្រោយព្រឹត្តិការណ៍បញ្ចប់ការកក់ប្រាក់របស់លោកអ្នកគឺមិនត្រូវបានទទួលទៀតនោះទេ
  8. I made a reservation for the wrong unit, what can I do?
    Please contact us via live chat immediately or contact us via our number: +855 92 92 1000 if this happens so we can transfer your reservation to the property you intended as soon as possible.
  9. តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងនៅពេលព្រឹត្តិការណ៍បានបញ្ចប់?
    Once the event is over, all reservations will be sent to our agents who will contact you to progress your inquiry.

សំណួរទាក់ទងនឹងការទូទាត់ប្រាក់

  1. Is it safe to pay money on the Online Property Showcase site?
    វាមានសុវត្ថិភាព ១០០% ក្នុងការបង់ថ្លៃកក់របស់អ្នកនៅលើគេហទំព័រអនឡាញរបស់យើងនៅពេលយើង ដំណើរការទូទាត់ជាមួយធនាគារ ABA ។ Realestate.com.kh គឺជាក្រុមហ៊ុនទីផ្សារឌីជីថលដែលបានចុះបញ្ជី ស្របច្បាប់ និងជាគេហទំព័រអចលនទ្រព្យលំដាប់ថ្នាក់លេខ១នៅកម្ពុជាតាំងពីឆ្នាំ ២០០៩ ។
  2. តើអ្នកទទួលប្រភេទនៃការទូទាត់សាច់ប្រាក់អ្វីខ្លះ?
    យើងទទួលយកការទូទាត់ជាប្រាក់ដុល្លារអាមេរិកតាមរយៈ Mastercard , UnionPay និង ABA PayWay ។
  3. ខ្ញុំមិនអាចស្កេនកូដABAបានទេ,​តើខ្ញុំត្រូវធ្វើដូចម្ដេច?
    សូមទាក់ទងមកយើងខ្ញុំតាមរយៈការជជែកផ្ទាល់ឬតាមរយៈទម្រង់ទំនាក់ទំនងរបស់យើង ។ យើងក៏ ទទួលការបង់ជាប្រាក់ដុល្លារផងដែរតាមរយៈ Mastercard, Visa and UnionPay ។
  4. បើខ្ញុំមិនមានការបង់ប្រាក់ប្រភេទនេះ តើខ្ញុំគួរធ្វើយ៉ាងដូចម្តេច?
    លោកអ្នកអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់កក់តាមរយៈគណនីធនាគារ ABA របស់ក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំបានដោយមិនមានការបូករួមពន្ធអាការតាមរយៈឈ្មោះ O'sullivan Thomas Francis Account: 000133047
  5. បន្ទាប់ពីបង់ថ្លៃកក់រួចហើយ តើខ្ញុំអាចទាមទារសំណងវិញភ្លាមៗទេ?
    ត្រឹមត្រូវហើយ លោកអ្នកមានពេល១៤ថ្ងៃដើម្បីផ្តល់ដំណឹងមកកាន់ក្រុមការងាររបស់ពួកយើង ប្រសិនជាលោកអ្នកមានបំណងស្នើសុំប្រាក់កក់ត្រលប់ទៅវិញ។ ការស្នើសុំត្រូវធ្វើដោយអ៊ីម៉ែលមកអាសយដ្ឋាន info@realestate.com.kh ។ ពួកយើងនឹងធ្វើការសងប្រាក់កក់វិញក្នុងរយៈពេល១៤ថ្ងៃ (ថ្ងៃធ្វើការ)។
  6. តើមានការបញ្ជាក់ជាផ្លូវការណាមួយអំពីការទូទាត់ការកក់របស់ខ្ញុំទេ?
    ការបញ្ជាក់ពីការទូទាត់របស់អ្នកនឹងត្រូវបានជ្រើសតាមការបង់ប្រាក់របស់អ្នក។ រាល់ជម្រើសនៃការបង់ប្រាក់ដែលពួកយើងទទួល គឺមានសុវត្ថិភាព ១០០%
  7. Will the $1000 reservation fee be deducted from the property price I purchase?
    The $1000 reservation fee will be part of the total property sale price. For example, if the total price of the property is $50,000, you only need to pay $49,000.